Een klacht?
Het doel van behandeling van klachten is in de allereerste plaats herstel van de verhoudingen tussen u als klager en mijzelf. Waar dat zonder tussenkomst van een formele commissie niet tot de mogelijkheden blijkt te behoren is een zorgvuldige klachtenprocedure gewenst.
Voor klachten over onze dienstverlening hanteren wij de volgende procedure
U meldt schriftelijk (mail) of telefonisch uw klacht bij Maaike van Son. Aansluitend wordt u uitgenodigd voor een gesprek waarin de klacht wordt doorgenomen en wordt besproken op welke wijze wij uw klacht kunnen verhelpen.
Mochten we niet tot een vergelijk of oplossing kunnen komen, dan kunt u uw klacht indienen bij onze beroepsvereniging NOBCO; deze zal de verdere afhandeling dan op zich nemen. De Klachtenprocedure NOBCO kunt u inzien en downloaden via de NOBCO site.
Klachtenprocedure NOBCO
Het is mogelijk een klacht in te dienen tegen een bij NOBCO aangesloten beroepscoach. Uw klacht wordt dan – conform de klachtenprocedure en het klachtenreglement van NOBCO – behandeld door de Commissie Klachtbehandeling.
Klachten kunnen betrekking hebben op
De doelstellingen van de klachtenprocedure zijn:
©MAAIKE VAN SON MAAIKE@SONCOACHING.NL PRIVACY STATEMENT ALGEMENE VOORWAARDEN